• Tootejuht on visionäär

    „Infotehnoloogia valdkonna tootejuht peab olema visionäär, kellel on hea võime tajuda, mida inimesed tegelikult vajavad,“ leiab Skype Technologiesi heaks töötav Jaanus Soots. Oma igapäevatöös dirigeerib ta üle maailma eri linnades paiknevat meeskonda, mille iga liige annab olulise panuse toote valmimisse.
     

  • Elektroonikainseneri töös on tähtsad korrektsus ja süsteemsus

    Eestis on nii vähe trükkplaadi disainiinsenere, et Stoneridge Electronic ASi elektroonikainsener Mirjam Sammul tunneb end oma ametis päris üksikuna.

  • Elektroonikatehniku kutse nõuab kannatlikkust ja head analüüsivõimet

    „Elektroonikatehnik otsib toodetel esinevate võimalike puudujääkide põhjusi,“ tutvustab telekommunikatsiooniseadmete tootja Ericsson Eesti ASi elektroonikatehnik Lauri Kirk oma tööd.

  • Tehnilise toe spetsialist peab oskama küsimusi esitada

    Tehnilise toe spetsialisti töö on kliendi pöördumiste õigeaegne ja kiire lahendamine, ütleb pilveteenuseid ja tehnilist tuge pakkuva firma Primend OÜ tehnilise toe spetsialist Merit Sõrmus.

  • 10.02 Klienditoe spetsialist loob kliendi rahulolu
  • 10.02 Teenuseinsener viib ellu ka kõige keerulisemad ideed
  • 10.02 Andmeanalüütik aitab ennetada kõhutundel põhinevaid otsuseid
  • 10.02 Süsteemianalüütik täidab klientide unistusi